toggle-left toggle-right
RMTV

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. új szolgáltatása

2024-07-22 22:08:57

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. még 2023 nyarán a vásárlók igényeihez igazítva kezdte el átalakítani ügyfélszolgálati tevékenységét, melynek egyik legfontosabb célja, hogy a személyes ügyintézés helyett egy gyorsabb és kevésbé időigényes elektronikus módszert tárhasson a lakosság elé. Ennek a törekvésnek köszönhetően indulhatott el a közelmúltban az új ügyfélkapcsolati csatorna. - emelte ki Marczin Bence kommunikációs igazgató.

 A rendszer tesztelése tavaly év végén vette kezdetét, és az első hat hónapot követően  az ezzel kapcsolatos adatok arra engedtek következtetni , hogy nagy népszerűségnek örvendett az újítás  ügyfelek körében, tette hozzá a kommunikációs igazgató. A szolgáltatás a NÚSZ Zrt. hivatalos honlapján, a nemzetiutdij.hu weboldalon vehető igénybe, videóhívás indítására, valamint fogadására alkalmas eszköz segítségével.

A videós csatornán főként olyan ügytípusokat lehet elintézni, melyek az e-matricához kötődnek,  mint például a vignetta átírása egy másik járműre, a vásárlás során tévesen rögzített rendszám, illetve felségjel javítása, vagy a pótdíjkedvezmények igénybevétele. Ezeknek az ügyleteknek a lebonyolításához azonban elengedhetetlen a személyes dokumentumok megléte.

Marczin Bence végezetül elmondta, hogy bár az újonnan bevezetett formátumon keresztül egyre több szolgáltatás vehető igénybe, vannak azonban olyan ügytípusok, amelyek az eddig megszokott, hagyományos eljárásrendben teljesíthetőek.
 

Élő adás
NMHH


A Rákosmente TV médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Média Mecenatúra program keretében támogatja
facebook